reklama

Vo svojej koži

Ráno som sa zobudila a cítila som sa akýsi nesvoj. Asi na mňa niečo lezie. Včerajšia noc musela byť asi búrlivejšia viac než si pamätám. No bola som to ja kto liezol...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A to pekne po štyroch.Stala som sa psom a náš rodinný mazlíček mojím pánom. Mnou. Moja nočná morasa mi splnila. Chcel som mu vysvetliť, že takto to asi nepôjde, .... že sanemôže stať manažérom veľkého podniku za jednu noc. Nemá ani školu, tobôžcvičák a vôbec... Namiesto slov som však brechal. Haf-haf. Haf-haf-haf.Neviete si predstaviť ako som sa bála...Čo keď môj brechot nikto nepočuje? Pániček stále sladko spal. Situácia začalabyť o to vážnejšia keď som si uvedomil, že potrebujem súrne vyvenčiť....Pribehol som k nemu a pomaly som z neho stiahol perinu.... terazsom a ňom závislý. To viete – venčenie, žrádlo.... Akosi nedočiahnem nadvere.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tom sa v diaľke ozval brechot a moj pes mi lízal tvárradostne oznamujúc, že je ráno. Čas vstávať a venčiť.Spokojne som sivydýchol. Bol to iba sen. Vďaka nemu však viem, že by som nechcela byť v cudzej koži. Radšej zostanem sama sebou...

Adela Holakova

Adela Holakova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena s dušou dievčatka alias pračlovek stratený v novoveku... Rozprávač príbehov.... Zoznam autorových rubrík:  InsomniaSúkromnéZahranicie domaNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu